20. - 21.06.2015. posjetili smo PP Sjeverni Velebit", konkretno Štirovaču, najšumovitiji dio Velebita, bogat vodotocima i predivnim šumama jele i smreke. U suradnji sa članovima OTK "Zlatni kotač" i OTK "Veteran klub Lučko-91.", sa starodobnim vojnim vozilima posjetili smo ovo područje i dio Like, sa noćenjem na Štirovači. Krenuli smo iz Karlovca u 06,00 sati i putovali starom cestom "Jozefinom" do Žute Lokve, posjetivši Modruš i Brinje, a na kapelici poginulim policajcima u Žutoj Lokvi upalili smo lampione i odali poštu našim hrabrim braniteljima. Put nastavljamo do Sportskog aerodroma u Otočcu i posjeta transportnom avionu DC-3 "Dakota", uz cestu. Nastavljamo putovanje do izvora Gacke u Sincu, gdje se nalazila pumpna stanica za željeznicu i napajanje vodom želj. postaje Vrhovine - Otočac, još u vrijeme Austrougarske. Uz put posjećujemo i D. Kosinj - Zamost, gdje se nalazi kameni most bez vezivnog materijala, izgrađen od 1929. - 36. godine, po projektu ing. Milivoja Frkovića. Posjećujemo i G. Kosinj, selo u kojem je tiskan prvi Misal iz 1483. godine, a jedan primjerak toga Misala, čuva se i sada u Veroni. U ovom selu sniman je i film "Kino Lika". Uskim putem uklesanim u strmu liticu nastavljamo putovanje do jezera "Kruščica", a zaustavljamo se iznad brane HE "Sklope". Naime, selo Kruščica nalazilo se na srdini polja koje je potopljeno izgradnjom ove brane, a dužina jezera je preko 20 km. Visina brane je 80 m, a prosječna dubina jezera je 60 m. Kako su mještani iseljeni, preseljeno je i groblje u zajedničku grobnicu iznad jezera, a tu je rođen naš vodič, g. Ivan Skender, pa posjećujemo krajputaš, koji je on izgradio i zajedničku grobnicu mještana ovoga sela sa 384 posmrtna ostatka. Na putu kretanja zaustavljamo se na staroj pilani, tj. ostacima stare pilane u D. Pazarištu. Napokon u popodnevnim satima dolazimo na Štirovaču gdje noćimo u šatorima, a drugi dan nastavljamo putovanje do Krasnog i Kutareva. Umorni, puni novih saznanja i sretni za ovako lijepi izlet, vraćamo se kući oko 16,00 sati. Najljepše zahvaljujemo g. Ivanu Skenderu, koji nam je bio izvrstan vodič i domaćin.

Četvrtak, 18.06.2015. - sastanak Zbora voda u 18,00 sati u Domu HV. Obavezno svi nazočiti radi dogovora za aktivnosti preko ljeta.
Dnevni red:
1. Dogovor za Štirovaču,
2. Izvođenje Ljetnog tabora na o. Žirju,
3. Aktivnosti preko ljeta,
4. Razno.

30.05.15. - održali smo planirani "13. međunarodni susret starodobnih vojnih vozila u R. Hrvatskoj", na koji se odazvalo 31 vojno vozilo, 5 motocikala i 26 terenaca sa 142 sudionika. Na Trgu bana Jelačića, zabavljali su nas članovi KUD-a "Turanj", a Susret je otvorio g. Damir Jelić, gradonačelnik. Od planiranih aktivnosti, posjetili smo spomen obilježja iz DR u Draganićima, Ozlju i Karlovcu, a posjetili smo župu blaženog Alojzija Stepinca u Krašiću, najstariju hidrocentralu u R. Hrvatskoj - "Karlovačku munjaru" u Ozlju iz 1908. g., bazu Interventne policije PU Karlovačke u Erjavcu, SRC "Šljunčara" u Polju Ozaljskom. Objed smo imali u Domu MO "Polje Ozaljsko", a pripremili su ga članovi UHVDR - ogranak Ozalj - Žakanje. Na objedovanju su nastupili članovi muzičke sekcije KUD-a "Trg" iz Trga, a vatrogasci JVP GK - promotivno su prevozili sudionike čamcem po jezeru. Članovi Airsoft kluba "Klc." organizirali su gađanje iz airsoft naoružanja. Izabrali smo najstarije vozilo koje ima g. Želimir Krističević, Jeep Willys iz 1942. g. - OTK "Zgb.", najstariji vozač je g. Bože Babić, 1937. g. iz Rijeke, najkomletnije vozilo ima g. Boris Tuđen, Jeep Willys iz 1943. g. - OTK "Klc.", najstariji motocikl ima g. Zlatko Bajac, DKW 250 H, iz 1953. g. - OTK "Klc.", najmlađi sudionik susreta je Karlio Hairlaković 2006. g., a sakuplja vojnu opremu iz 2. svj. rata. Najvjerniji sudionici susreta su g. Ivan Skender, (OTK "Veteran Lučko-91.") i g. Ivan Kosturić, (PP "KPV ZNG-91.") koji su sudjelovali na svim suretima do sada. Na susretu su učešće uzeli: Časnički zbor R. Slovenije, Časnički zbor općine Metlika, Savez Veterana rata za Sloveniju iz Bele Krajine, pomoćnik Vojnog izaslanika R. Njemačke, st. nar. Stanko Zupčić, UHVDR - ogranak Ozalj, Draganići, udruga branitelja 129. br. HV, udruga branitelja 108. br. ZNG iz Sl. Broda, Časnički zbor grada Zagreba, veterani satnije "Rebels", Hrvatski Domobran - ogranak Rijeka i D.Resa. Susret se odvijao po planiranim aktivnostima i svi sudionici su zadovoljni napustili Karlovac.

09.05.2015. - učestvovali smo na Karlovačkoj proljetnoj promenadi, povodom Dan Europe i Pobjede, uz gastro ponudu, a mi smo se uključili sa starodobnim vojnim vozilima. Posjetili smo gradsku tvrtku "Zelenilo" i HŠ - Uprava šuma Karlovac, a naša vozila parkirali u Šancu i postavili izložbu eksponata iz razdoblja 2. svj. rata. Posjetiteljima je bilo zanimljivo upoznati se sa ovim već zaboravljenim eksponatima.

28.04.2015.- bili smo sudionici otvaranja igrališta za djecu u Vukmaničkom Cerovcu, u područnoj škloli OŠ. "Turanj", a koja se je nalazila na crti nekadašnje bojišnice. U organizaciji Hrvatskog Crvenog križa i GD CK Klc. izgrađeno je dječje igralište pod nazivom "Igralište za djecu bez mina", a donirala ga je firma "Europlakat". Mi smo prezentirali opasnosti od MES i NUS-a, s obzirom kako je ova škola bila na crti bojišnice u Domovinskom ratu.